Jogurtas su Bulgariška nata

Kai aš buvau Bulgarijoj... taip viskas buvo puiku, tačiau itin mane sužavėjo bulgarų racione vyraujantis rūgštokas jogurtas ir sūris. Man, kaip pieno produktų prisiekusiai gerbėjai, tai buvo atradimas. Tradicinėje virtuvėje baltas bulgariškas sūris yra labai gausiai naudojamas. Nors ir yra specifiškai rūgštus ir sūrus. Jogurtas labai panašus, tik švelnesnis, ne toks sūrus, ir sveikas sveikas. Kaip aš buvau juo sužavėta.. Savaitę pagyvenusi bulgarišku jogurtu (dėl kurio, kaip mane tikino vietiniai, yra pamišę japonai) grįžus į Lietuvą ėmiau bandyti visus natūralius jogurtus, kuriuos galima rasti parduotuvių lentynose. Reikalavimai, kad jogurtas būtų sveikas ir "bulgariško" skonio. Nesisekė... iki šiandien! Kai mažiausiai tikiesi nutinka kas nors gero. Rimi prekybos centre aptikau natūralaus Alpenrose jogurto, kuris taip pat kaip ir bulgariškasis turi L. acidophilus ir bifido bakterijų. Taigi, iki parduotuvių lentynose pasirodys tikrasis bulgariškas jogurtas, šis yra puiki alternatyva.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Knygų iššūkis 2013

Parduota vasara

Žmonės: interview project