Ir atėjo toji diena. Didi diena, pirmojo didaus atsiskaitymo. Nebuvo taip baisu kaip galėjo būti, gal buvo net truputį kvaila. Užduotys su paveikslėliais buvo truputį komiškos, ne tik tuo, kad daugumos tų nuotraukėlių aš nebuvau mačiusi ir jų prasmę kūriau remdamasi atsiskaitymo kontekstu, bet tuo, kad jie buvo tarsi juodos dėmės, todėl man pasirodė nerimta, mėgėjiška... na jų svarba turbūt yra pakankamai svari, bet pateikimas mane nerimtai nuteikė.
Ir ačiū tau, mieloji, kad įkalbėjai mane išeiti. Tikrai nežinau kaip geriau galėjo praeiti popietė. Esu beveik tikra, kad mano tąjį juoką ir visa kitą lėmė kavos perteklius :D Bet visa šita diena kaip gera terapija. Toliau šią savaitę įsibėgėsianti veikla, nujaučiu, eisis smagiai, taip jau gerai veikia nuoširdus juokas.
O iš tiesų, tai kava nedidelis ypatingas šiandienos leitmotyvas. Jos karštu puodeliu šildžiausi grįžusi per laisvą valandą namo ir netikėtai užtikusi "Visus nepastebėtus vaikus"... Rimta, liūdna ir gražu. Išties truputį sutrikau pažiūrėjusi. Ne tik kad nesitikėjau ko nors panašaus per savo "langą" bet ir šiaip, dabar mano mintys daug apie vaikus sukasi, aš juk noriu su jais dirbti, todėl šios temos pastaruoju metu atkreipia mano dėmesį, pelnytai. Aš vien nuo minties, kad galėčiau suktis tame, kalbėti su vaikais, klausyti, atsigaunu, o prisiminusi savo įspūdžius po pirmojo savo tikro susitikimo ir darbo su vaikų grupe, tiesiog negaliu nustygti, ir bandau tikėti, kad man pavyks įveikti pokalbius ir atrankas, ir visa. Aš tikrai daugiau tikiu nei netikiu. Ar galėčiau kitaip galvoti? Džiaugiuosi, kad pasiryžau išvis bandyti to imtis, nors daug pastangų nereikėjo, išvis nereikėjo; o rytoj ir rezultatai bus aiškūs.
Kava ir didžiojo atsiskaitymo nuslinkimo praeitin proga. Mmm gera draugija, gražus ruduo, juokas ir fotografija. Pasimirškite vargeliai!
I'm glad.

Komentarai

sandra sakė…
tikiuos,kad juoka leme ne vien kavos perteklius :)

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Knygų iššūkis 2013

Parduota vasara

Žmonės: interview project